ES | EU

4.MAILAKO IKASLEEN GURASOENTZAT HITZALDIA

4. mailako ikasleen gurasoentzat hitzaldiak

Gaiak:

-         -Datorren urteari begira  aukera  desberdinak.

-         -   Orixe eta Tolosaldea ikastetxeko  eskeintzaren  akademikoaren aurkezpena

Data : Apirilaren 27an, osteguna

Ordua: 16:15   eta   17:00

Lekua: Ikastetxeko liburutegia

Oharra: Dokumentu batzuk Ikastetxeko Web orrian  ikusgai daude (www.erniobea.eus, orientazioa)

EUSKAL ASTE KULTURALA

KLIKATU HEMEN

AGENDA 21eko ARGAZKI LEHIAKETA.

ARGAZKI BILDUMA

BILBOKO ARTE EDERREN MUSEORA BISITA

ZUMAIAKO FLYSCHA

Martxoaren 29an, 4.mailako ikasleek Algorri interpretazio zentroko teknikarien eskutik, Zumaiako Flyscha ezagutzeko aukera izan dute.

Irteeraren helburua marearteko ekosistemaren aberastasuna ezagutzeaz gain, Zumaiako Flyscha zer den eta nola sortu zen jakitea izan da.

MASKARADA PRESTATZEN

FRAISOROKO LABORATEGIA

Martxoaren 15ean, 4:DBHko ikasleak Fraisoroko laborategia ikustera joan ziren. Fraisoroko Laborategiak ingurumen eta landa ingurunearen garapen alorrean analitika eta aholkularitza zerbitzua eskaintzen du, besteak beste.

Bisita oso interesgarria izan zen. Instalakuntzak eta  tresneriak ikusteaz gain, analizatzen  dituzten lagin  motak azaldu zizkiguten (urak, lurzoruak, sagardoa eta txakolina,abereen odola, produktu kutsagarrien osagaiak, landareak etabar.

ZAPOREAK -SALVAMENTO MARITIMO GKE

Martxoaren 2an  "Zaporeak" eta "Salvamento Marítimo Humanitario" GKEak 4. DBHko ikasleekin izan dira Chios-ekoerrefuxiatuen egoera berri emateko eta gaiaren inguruan hausnarketa egiteko. Mila esker Oraitz eta Íñigo.

"EZ GARA LARANJA ERDIAK, LARANJA OSOAK BAIZIK"

"Ez gara laranja erdia, osoak baizik" lelopean Hezkidetza Patioan laranjei zukua atera, edan momentu sinbolikoa elkarrekin konpartitu dugu. Mila esker parte hartu duten guztioi, eta zorion bereziak Hezkidetza ordezkariak diren ikasleei.

AMPO ORDIZIA RUGBY TALDEKO JOKALARIEKIN

Ampo Ordizia Rugby taldeko goi mailako jokalariak Erniobeako 1. zikloko ikasleekin  izan dira. Astebetez, sustapen saioen bitartez, errugbi kirola ezagutu eta zaletasuna piztu dute.

OHARRA: Hemendik aurrera, ikastetxeko Google Apps-eko korreo kontuak domeinu honetan egongo dira: @erniobea.eus