ES | EU

DBH1.ARANTZA

2018ko urriak 10tik 11ra

Nafarroa iparraldeko Bortziriak eskualdeko Arantza herrira abiatu ziren. Arantza herria mendi zirku batez inguratua, bailara erdian dago eta zirkuaren mendi magaletan banatzen diren lau auzo eta 120 baserritan bizi dira bertako 650 biztanleak.

Arantza herria lau auzotan antolaturik dago. Eguzkialdea, Aientsa, Azkilarrea eta Bordalarrea.

Ikasturte hasieran gaude eta eskola-irteera honen helburu nagusienetariko bat  ikastetxe  ezberdinetatik datozen ikasleak elkar ezagutzea da.

Beste aldetik, Arantza herriko ingurua eta historia ezagutzeko GINKANA antolatua zegoen. Herrian zehar ezkutatutako pistak bilatu behar  zituzten herritarrei galderak eginaz.

HEZKIDETZA ERNIOBEA

Eneko Aranguren eta Beatriz Rubio irakasleak, Erniobea BHIren izenean, urriaren 11an Donostian izandako “Generoaren sozializazioa eskolan: hobekuntzarako gakoak” jardunaldian parte hartzera gonbidatuak izan dira. Bertan, hezkidetzako ikasle ordezkari batzuen laguntzarekin, ikastetxean azken ikasturteetan Hezkidetzaren inguruan egindako lanaren berri eman dute hitzaldi interesgarri batean. Gure ikastetxea Hezkidetza eta genero berdintasunaren inguruan egindako lana dela eta erreferente batean bihurtu da. Ikasturte hauetan egindako ekintza desberdinen bidez izandako bilakaera EHUko jardunaldi hauetan konpartitzeko aukera izan dugu.

BERDINTASUNA EHUNDUZ

Erniobean bat egiten dugu Villabonako udaletik etorritako eskaerarekin: Azaroaren 25erako eskola komunitate osoak matazak ehunduko ditugu emakumearen aurkako indarkeriaren kontra.

Proiektu  honetan  parte hartzea beharrezkoa denez, denok gonbidaturik zaudete.

2018-2019 IKASTURTEA. BEKAK

2018-2019ko DEIALDIA

Hezkuntza sailburuaren Agindua

EAEn administrazio-egoitza duten ikastetxeetan unibertsitatekoak ez diren ikasketak egiten dituzten ikasleentzat zuzenduak.

Eskatzeko epea: Irailaren 17tik urriaren 19ra.

Eskabidea on-line helbide elektroniko honetan: www.hezkuntza.net

2018-2019 IKASTURTEKO GIDA

ERROR (no puede mostrarse el objeto)