ES | EU

top@DIPC - Zientziarekin Solasean!.

Donostia International Physics Center-rek (DIPCk) top@DIPC - Zientziarekin solasean! topaketaren IX.edizioa antolatu du.

Zientziarekin solasean!  Nobel saridun zein puntako ikertzaileen, eta bigarren hezkuntzako eta batxilergoko ikasleen arteko topaketak dira.Topaketa hauen helburu nagusia, hain zuzen, Euskal Herriko ikasleen zientzia- eta teknologia-ikasketei begirako bokazioa sustatzea da; betiere, ezagutzarekiko pasioak ikasle gazteak goitik behera busti ditzan.

ATZERRIAN IKASTAROAK

Gaurko EHAAen Agindua, 2017ko urriaren 4koa, Hezkuntzako sailburuarena, argitaratuko da, atzerrian ingeleseko, frantseseko eta alemaneko ikastaroak egiteko plazetarako deialdia egiten duena, Euskal Autonomia Erkidegoaren funts publikoez finantzatzen diren ikastetxeetan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 3. eta 4. mailetan eta Batxilergoko 1. eta 2. mailetan matrikulatutako ikasleentzat..

Derrigorrezkoa da eskatzaileak eskaera egitea, eredu normalizatuan. Eredu hori esteka honetan dago. Deialdiaren inguruko gainerako informazioa hemen ere aurkituko duzu:

Gogoratu nahi dizut ikasleak berak bete behar duela formularioa (ez ikastetxeak). Gero, inprimatu eta sinatu ondoren, ikastetxean aurkeztu behar du (hori egiteko azken eguna: azaroaren 24a, egun hori barne).

BIOERNIOBEA

Zientzia mintegiak lehenengo biotest lehiaketa antolatu du eta Olatz Inza irabazlea izan da. Argazkian Olatz Inza biologia irakasleekin, Ainhoa eta Aitziber, saria jasotzen.

Zorionak!!!!!!

KONTXAKO BANDERA

2017ko Kontxako bandera Erniobea Ikastetxean  eta Nuria Pérez, San Juaneko patroia, Osasuna eta kirola egiten duten ikasleekin.