ES | EU

BERRIAK

LIBURU-TRAILER LEHIAKETA

Galtzagorri Euskal Herriko Haur eta Gazte Literatura elkarteak irakurketa sustatzeko asmoz antolaturiko liburu-trailer lehiaketan parte-harte dute DBH1eko ikasleak.

Lehiaketan 20tik gora ikastetxek hartu dute parte eta euren kategorian, aurkeztu diren 50 bideotatik Xuridu taldeak, Irene Fernández, Urtzi Erauzetamurgil eta Irati Oronozek sortutako trailerra dago finalisten artean.

Datorren maiatzaren 13an, Tabakaleran egingo den ekitaldian jakinaraziko dute zein diren irabazleak.

Zorionak parte hartu duzuen guztioi eta zorionak, bereziki, Xuridu taldekoei.

1516 DBH1 EUSKARA LIBURUTRAILERRAK

DBH1 - ESKOLATIK ANTZOKIRA

1.mailako Antzerki Tailerreko ikasleak eta irakaslea "Eskolatik Antzokira" programan parte hartuz Donostiako Antzoki Zaharrean izan dira La Baldufak aurkeztutako PINOCCHIO, FIGLIO DE GEPPETTO antzezlana ikusten.

1516 DBH1 Eskolatik antzokira

2DBHko IKASLEAK - GUGGENHEIM

D.B.H. 4. maila - ORIENTAZIOA

Ikastetxeko Orientazio Departamentuak orientazioaren inguruan egindako prozesuari amaiera emateko antolatuko ditugun   ekintzen berri eman nahi dizuegu.

·           Apirilaren 21ean, ikastetxeko liburutegian, 16:30 etan, 4. mailako gurasoentzat hitzaldi  bat emango dugu, hurrengo gaiak aztertzeko:

1.    Datorren ikasturterako  aukera desberdinak ( batxilerrak,  lanbide heziketa,…  )  ikastetxeko orientatzailea eta zuzendariak  egingo dutelarik.

·           Apirilaren 27an, 4. Mailako  ikasleak Tolosako Orixe eta Tolosaldea ikastetxeak bisitatzera eramango ditugu.

·           Apirilaren 28an, arratsaldeko 16:30 ean, ikastetxeko  liburutegian gurasoentzat hitzaldia, Orixe institutua eta Tolosaldea Lanbie Heziketako Institutuko  ikastetxeen aurkezpena bertako irakasleek egingo dutelarik.

Gaien garrantziaz jabetu eta egun horietan hemen izango zaretelakoan, besterik gabe agurtzen zaituzte

2DBHko MARRAZKETAKO IKASLEAK TABAKALERAN

1DBHko MARRAZKETAKO IKASLEAK TABAKALERAN

Tabakalerako eraikuntzaren historia ezagutzeaz gain, gaur egun eraikinak eskaintzen dituen aukerak zeintzuk diren ikusi ditugu: zinea, teknologiako laborategia, liburutegia, 3Dko inprimagailuak, filmazioak, musika tresnak,… frogatzeko aukera izan dugu eta artistek berain proiektuak aurrera eramateko duten espazioak ikusi ditugu.

Argazkietan ikasleak filmazio labur bat egiten azaltzen dira.

1516 DBH1 TABAKALERA

NANOGUNE 10alamenos9 tailerra

Esperimentu sinple eta ulertzeko errazen bitartez ikasleengana hurbildu nahi dute nanoteknologiak eskaintzen dituen hainbat aukera.Horretarako, erakutsiko digute nanoteknologia gure eguneroko bizitzan dagoela jada, adibidez, nanoteknologiaren aplikazioak dituzten produktuen bitartez: superhidrofobizitatea, ferrofluidoak edo lurrunaren kontrako materialak, besteak beste.

Prentsa tailerreko ikasleeak Tolosaldeako Ataria irratian

2016/04/29
Al As Az Og Or Lr Ig
2016/04/29 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea